Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”
Instytucja Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 – Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Operacja realizowana przez Europejską Grupę Doradczą Sp. z o.o,
współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach w ramach działania „Transfer wiedzy i działalność informacyjna” poddziałanie 1.1. „Wsparcie dla działań w zakresie kształcenia zawodowego i nabywania umiejętności” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Europejska Grupa Doradcza Sp. z o.o. kontynuuje realizację operacji w ramach oddziałania 1.1 „Wsparcie dla działań w zakresie kształcenia zawodowego i nabywania umiejętności”, w ramach działania „Transfer wiedzy i działalność informacyjna” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Bezpłatne szkolenie już 17.02.2023 r.
Już 17.02.2023r. w Hotelu Fryderyk w Nysie odbywać się będzie bezpłatne szkolenie pt. „Zarządzanie, organizacja i planowanie pracy w gospodarstwie rolnym, w tym wykorzystanie technik komputerowych”.
Uczestnikami szkolenia mogą być: rolnicy, domownicy rolników, małżonkowie rolników, osoby zatrudnione w rolnictwie, właściciele lasów, wnioskodawcy lub beneficjenci operacji typu „Premie dla młodych rolników” w ramach poddziałania „Pomoc w rozpoczęciu działalności gospodarczej na rzecz młodych rolników” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Kilka ważnych informacji
Szkolenia z zakresu zarządzania jest szkoleniem 1 dniowymi. W trakcie szkolenia uczestnicy nie tylko zostaną zapoznani z tematyka, będą również mogli pod okiem eksperta przeprowadzić miedzy innymi bilans majątkowy, rachunek wyników czy też przepływy finansowe na podstawie przykładowego gospodarstwa na sprzęcie zapewnionym przez organizatorów.
Termin i miejsce szkolenia
17.02.2023 r. godz. 9:00, Hotel Fryderyk, Nysa ul. Szopena 12
Nie czekaj! Wybierz dogodny termin i zgłoś się już dziś!
tel. kontaktowy: 510-162-031
e-mail: karolinakucharska.doradztwo@gmail.com